Moikka,

Täällä on ollut kylmä ja sateinen viikko. Onneksi viikonlopuksi saatiin hieman lämpimämpää keliä (+20) ja aurinkoa :)

Töissä olin tällä viikolla näytteen valmistelussa ja "kokeellisen" tutkimustyön parissa. Olen yllättynyt kuinka vaikeita ja raskaita työpäivät ovat minulle. Ennen tänne tulemista olin ajatellut, että siinähän se työ menee kaiken sivussa ;) no ei ihan mene... Vaikka työpaikalla en pysty paljon osallistumaan (lähinnä seurailen sivusta ja teen omia muistiinpanoja työvaiheista ja eroavuuksista), olen työpäivän jälkeen ihan takki tyhjänä. Olen huomannut, että englannin kielistä kemia-sanastoa olisi pitänyt treenata ennakkoon. Myös se, että ei ole omaa perehdyttäjää luo haastetta. Yrityksessä on todella kiireistä, joten ymmärrän ettei harjoittelijoille ole silloin paljon aikaa... Työkaverit ovat kuitenkin todella mukavia :)

Tässä muutama kuva töistä.

faasit.jpgohutlevy.jpgty%C3%B6min%C3%A4.jpg

Lauantaina juhlittiin vappua ja käytiin kämppisten kans burgerilla.

lounas.jpg

Hauskaa vappua! :D

-Kaisa-